Yandex Market תנאי שימוש בפלטפורמה

Please select a relevant country.

תאריך הצבה: 21 בדצמבר 2021

תאריך ביצוע: 21 בדצמבר2021

 

1. מונחים

פלטפורמה Yango Market (הפלטפורמה) הינה תכנית שמיועדת למשכירים ניידים של המבצע או גופים מטעמו שמאפשרים גישה לבסיס הנתונים של Yango Market.בסיס הנתונים מהווה מערכת מידע אינפורמטיבי לגבי מצרכים שמיועדת לקונים ( צרכנים) פוטנציאליים.

המשתמש- גוף פיסי שמשתמש בתכנית בתנאי ההסכם הנ"ל שפורסם בקישור: https://yandex.com/legal/yangolocals_termsofuse/?lang=he ( בהמשך- כללים)

מצרך- סחורה ( דברים מטריאליים) שעליהם מתבצעת עסקת קניה- מכירה בין המשתמש לבין המוכר. המוכר הינו בעלים של הסכורה הנמכרת. כל הקשרים לגבי קניה – מכירה של הסחורה נעשים ספציפית בין המוכר לבין המשתמש. Yango Market אינו המוכר של הסחורה ואינו הגוף המוסמך על ידי המוכר לקבלת ולספקת דרישות של המשתמשים ביחס לסחורה.

המוכר- גוף שמבצע פעילות מכירת הסחורה לצרכנים מהמרחק ומציע למשתמש לעשות עסקת קניה- מכירה של המצרך באמצעות הפלטפורמה.

שירות- שירותי הספקת הסחורה הנרכשת על ידי המשתמש מהמוכרים בפלטפורמה שמסופקים על ידי Yango Market למשתמש.

הזמנה- פעולות המשתמש בפלטפורמה שיעדן :

-עסקת מתן שירותי הספקת הסחורה עם יאגו לוקלס.

-עסקת קניה –מכירה של מצרך מסוים מול המוכר.

Yango Market - יאנגו מרקט ישראל בע"מ, מספר עוסק מורשה 516495199, יגאל אלון 114, ת"א-יפו 6744320, קומה 16.

בכללים הנ"ל ניתן לפגוש שימוש במונחים הלא מוגדרים בסעיף 1 לכללים. במקרה זה פירושו של המונח מתבצע בהתאם לטקסט של הכללים. אם אין פירוש חד משמעי של המונח בטקסט של הכללים , אז צריך לפרש את המונח כפי שהוא מוגדר: ראשית כל – בפלטפורמה, שנית- בהתאם לחוק ישראלי.

 

2. כללי

שימוש בפלטפורמה אומר כי המשתמש מסכים לכללים הנ"ל וכמו כן למסמכים הבאים שקובעים את השימוש בפלטפורמה :

-תנאי שימוש על ידי המשתמשים בשירותי יאנדקס (https://yandex.com/legal/termsofuse)

-רישיון לשימוש במנוע החיפוש שח יאנדקס (https://yandex.com/legal/rules)

-דיניות לשמירת סודיות (https://yandex.com/legal/confidential)

-תנאי שימוש עבור קודי קידום מכירות של Platform Yango Market (https://yandex.com/legal/yangolocals_promocode/?lang=he) ( בהמשך נקראים ביחד "מסמכים מווסתים")

2.2 מידע פרטי עבור המשתמש בפלטפורמה נקלטת בהתאם לתנאים ולמטרות שנקבעו על פי מדיניות לשמירת סודיות.

2.3 אם הצעת המוצר בפלטפורמה פורסמה עם הנחה, אז גובה ההנחה נקבע אוטומטית על סמך המידע שהוצג על יד המוכר( החנות) לגבי המחיר החדש והישן בדרך חיסור מהמחיר הישן את המחיר החדש, קביעת גובה ההנחה באחוזים מהמחיר הישן ועיגול תוצאת ההנחה למספר שלם מתבצע על פי חוקי חשבון.

2.4 שימוש בפלטפורמה מהווה את הסכמתו של המשתמש לקבלת הודעות פרסום. המשתמש רשאי לוותר על קבלת הודעות הפרסום בדרך כיבוי הפונקציה בהגדרות של הפלטפורמה.

2.5 Yango Market בכל עת ללא שליחת הודעה למשתמש רשאי לשנות טקסט של הכללים הנ"ל וגם של המסמכים המווסתים את השימוש בפלטפורמה הנקובים בכללים הנ"ל. השינויים נכנסים לתוקפם מרגע הפרסום.

2.6 Yango Market רשאי להגביל או לחסום שימוש בפלטפורמה במקרה ההתגלות של מספר חשבונות פרטיים שבשימושו של המשתמש. אם המוכר או Yango Market יגלו ביצועי הזמנות על ידי המשתמש במטרה לקבל רווח עסקי, במטרת מכירה חוזרת, גילוי מעשי קנייה בכמויות ומכירה חוזרת של הסחורה בכמויות גדולות על ידי המשתמש, Yango Market שומר לעצמו את זכותו להגביל או לחסום כלל לקונה מסוג זה את שימושו בפלטפורמה.

2.7 המשתמש אחראי על בטיחות וסודיות פרטיו (שם משתמש וסיסמא). כל הפעולות בפלטפורמה שבוצעו באמצעות שם המשתמש והסיסמא של המשתמש נחשבים כמעשיו של המשתמש.

 

3. יעוד של הפלטפורמה , תנאים כלליים לביצוע הזמנה וסגירת עסקאות בפלטפורמה.

3.1 הפלטפורמה מאפשרת למשתמש חיפוש מידע לגבי הסחורה ללא תשלום, היכרות הצעות לסחורה של המוכרים, קבלת הצעות לסחורה ומידע רלוונטיים ( כולל גם על פי תוצאות החיפוש) לאינטרסים של המשתמש וגם כן אפשרויות פונקציונאליות נוספות אחרות נגישות בוודאות למשתמש.

3.2 ביצוע הזמנת שירות לגבי הספקת הסחורה בפלטפורמה על ידי המשתמש מהווה:

3.2.1 הסכם שירותי הספקת הסחורה Yango Market .

3.2.2 וגם הסכמי קנייה- מכירה של הסחורה המתאימה עם המוכרים.

במסגרת הסכם לגבי קנייה- מכירה של הסחורה שנערך בפלטפורמה, המשתמש נכנס לעסקאות מוסכמות עם המוכר שממנו רוכש את הסחורה. במסגרת עסקה שנעשתה בפלטפורמה לגבי שירותי הספקת הסחורה, המשתמש נכנס לעסקאות מוסכמות ישירות עם יאמגו לוקלס.

3.3 לפני ביצוע הזמנה בפלטפורמה המשתמש מתחייב לעיין ולהכיר את כל תנאי הספקת השירות על יד Yango Market וכמו כן תנאי רכישת הסחורה ומידע על המוכר בפלטפורמה. צריך לציין כי שגיאות נראות לעין כולל שגיאות כתיב שקיימות בייצוג הסחורה או בייצוג השירות לא כפופות משפטית.

3.4 תנאים משמעותיים של עסקת קנייה- מכירה של הסחורה בין המשתמש לבין המוכר מצוינים בייצוג הסחורה שפורסם בפלטפורמה על ידי המוכר כטופס הזמנה בפלטפורמה.

3.5 תנאים משמעותיים של העסקה בין המשתמש לבין Yango Market לגבי שירותי הספקת הסחורה נקובים בטופס הזמנה בפלטפורמה וגם בכללים הנ"ל.

3.6 המשתמש שמבצע הזמנה, מסכים לכך שהמוכר רשאי להעביר את ביצוע הזמנת קנייה- מכירה של הסחורה לצד שלישי אך עדיין נושא באחריות על ביצועה מול המשתמש וכמו כן מסכים כי Yango Market רשאי להעביר ביצועה של העסקה למתן שירותי הספקת הסחורה לצד שלישי אך עדיין נושא באחרייות על ביצועה מול המשתמש.

3.7 המשתמש מביע מול Yango Market הסכמתו לקליטת פרטיו האישיים כפי שהמונח הזה מוגדר במדיניות לשמירת סודיות במטרת שימוש באפשרויות הפונקציונאליות של הפלטפורמה, להעברת פרטיו האישיים של המשתמש על ידי Yango Market לשותפים של Yango Market שמפרסמים הצעות הסחורה בפלטפורמה וגם לנציגיהם המוסמכים לקליטה עתידית של המידע על מנת לתת למשתמש אפשרות פונקציונאלית לחפש ולהכיר את הצעות הסחורה, שליחת שאלתות לשותפים האלה לגבי רכישת הסחורה המתאימה וכמו כן לקבלת פרטיו האישיים של המשתמש על ידי Yango Market מצד שלישי כולל גם שותפים של Yango Market, גופים מטעמו של Yango Market ( בעניין של מידע כללי) על מנת לתת למשתמש את האפשרות הפונקציונאלית של הפלטפורמה כדי להציג למשתמש שירותים פרטיים של הגופים המצוינים לעיל וגם מיקור הפרסומות. המשתמש מאשר את הסכמתו בכך שפרטיו האישיים שהמשתמש מציג Yango Market בשימושו בפלטפורמה ניתן להעביר על יד Yango Market:

- למוכר שאתו המשתמש סוגר עסקת קנייה- מכירה של הסחורה.

- לצד שלישי מטעמו של Yango Market שאמור לבצע עסקת הספקת הסחורה למשתמש.

- למוסדות אשראי שמשתתפים בפעולות המשתמש באמצעות כרטיסי אשראי לצורך תשלומים בפלטפורמה וזאת במטרה לאשר ביצוע פעולות מסוג זה על פי שאלתה של מוסד האשראי .

Yango Market מעביר לגופים מצוינים לעיל ו/או מקבל מהגופים האלה רק אותם פרטים האישיים של המשתמש שנדרשים למטרות מסוג זה. קליטת הפרטים האישיים של המשתמש על ידי Yango Market וכמו כן מידע אחר מטעמו של המשתמש בפלטפורמה מתבצעים על פי תנאי הכללים הנ"ל ומדיניות לשמירת סודיות.

המשתמש מודע מבין ומסכים כי בשימוש בפלטפורמה על מנת לתת למשתמש אפשרויות פונקציונאליות של הפלטפורמה, מועבר Yango Market באופן אוטומטי מידע כללי הבא: סוג של מערכת הפעלה במכשיר של המשתמש, גרסה ומזהה של דפדפן, סטטיסטיקה של שימוש בפונקציות של הפלטפורמה וגם מידע טכני אחר. המשתמש מסכים לכך Yango Market רשאי לשמור על פרטיו האישיים המצוינים לעיל של המשתמש וכמו כן על פרטיו האישיים של מקבל הסחורה מטעמו של המשתמש, תוך תקופת השימוש בפלטפורמה על ידי המשתמש ולא פחות מ- 3 שנים ממועד השימוש האחרון בפלטפורמה על ידי המשתמש.

המשתמש מבטיח כי הוא מוסמך להציג את הסכמתו הנ"ל בעניין של צד שלישי (במקום) צד שלישי ( מקבלי ההזמנה) ולוקח אחריות על הפרת ההבטחה שגרם להפסדים של Yango Market בגובה של ההפסדים והוצאות בית משפט של Yango Market או הוצאות של Yango Market על הסדר טעון עם צד שלישי כאשר הטענות האלה קשורות להפרת ההבטחה הנ"ל על ידי המשתמש.

3.8 הזמנה בפלטפורמה מהווה הסכמתו של המשתמש לקבלת מכתבים אלקטרוניים (\), הודעות פוש שנשלחים על ידי Yango Market למשתמש: לאחר עשיית ההזמנה במקרה של שינוי ההזמנה, לפני מועד משלוח הסחורה, במקרה של ביטול ההזמנה על ידי החנות, במקרים אחרים שמשפיעים על ביצוע ההזמנה או במטרה לעדכן את מעמד ההזמנה, (//) הודעות סמס למס' הטלפון שנמסר על ידי המשתמש וכמו כן (///) שיחת טלפון למספר של המשתמש עם ההצעה להעריך את איכות השירות בפלטפורמה ושירות המוכר ו/או להודיע על סיבות לשינוי ההזמנה / מועד המשלוח על ידי המשתמש.

3.9 ההזנה מהווה הסכמתו של המשתמש לכך ש א) הוא עיין בכל הסעיפים של הכללים הנ"ל, ב) מקבל את הכללים בשלמות וגם את התוכן ותנאי ההסכם למתן שירות הספקת הסחורה בינו לבין Yango Market וכמו כן את עסקת קנייה- מכירה בינו לבין המוכר, ג) מקבל בשלמות את המשמעות ואת ההשלכות של פעולותיו בגין סגירת העסקאות בפלטפורמה.

3.10 Yango Market רשאי לחסום למשתמש אפשרות לעשות הזמנה מאחר ביטולים רבים של ההזמנות על ידי המשתמש וגם מאחר הפרת הכללים הנ"ל על ידי המשתמש.

3.11 המשתמש חייב למסור פרטיים נכונים על עצמו ועל מקבל הסחורה במעמד של ההזמנה בפלטפורמה. מסירת פרטים על ידי המשתמש שלא אמיתיים, לא עדכניים, לא קיימים נחשבת על ידי המוכר כי מניעת המשתמש מקבלת הסחורה ומהווה סיבה לביטול ההזמנה.

3.12 במעמד ההזמנה על המשתמש לבדוק את המידע שבפלטפורמה לגבי קיום הסחורה במלאי כי מכוח הטכני של הפלטפורמה במועד הזמנת הסחורה המידע עלול להשתנות.

3.13 Yango Market רשאי להעביר פעילות מעודדת בפלטפורמה ומודיע על כך למשתמש באמצעות כללי הפעילות המתאימים ו/או באמצעות שינוי המחיר של המוצר הספציפי בפלטפורמה.

3.14 מראה חיצוני של הסחורה ו/או אריזתה ניתנים לשינוי על ידי היצרן ולהיראות שונה לעומת המראה בפלטפורמה אך ללא שינויים פונקציונאליים.

 

4 הזמנת סחורה. סגירת עסקה בפלטפורמה

4.1 במסגרת הזמנה אחת המשתמש רשאי לסגור עסקת קנייה- מכירה להספקת הסחורה השייכת למספר מוכרים .

4.2 במעמד הזמנה המשתמש מוסר את כל הפרטים הנדרשים על ידי Yango Market והמוכר לצורך ביצוע ההזמנה כולל ( ולא רק אלה): פרטים אישיים של המשתמש, אופן משלוח, כתובת משלוח, שם ושם משפחה, מקבל הסחורה, פרטים ליצירת קשר, אופן תשלום).

4.3 עריכת ההסכם למתן שירותי הספקה של הסחורה על ידי המשתמש וגם עסקאות קנייה- מכירה לגבי הסחורה מתבצעות לחיצה על כפתור " לתשלום" ( בתנאי שליחת אישור למשתמש על ההזמנה). לאחר לחיצה על הכפתור "לתשלום" מתאפשר התשלום למשתמש תוך 20 דקות . אם התשלום לא בוצע תוך זמן הזה מתוך כל סיבה שהיא, אז אין שום הסכמים ועסקאות בין Yango Market והמוכרים לבין המשתמש.

4.4 ביצוע פעולות על ידי המשתמש שרשומות בסעיף 4.3 לכללים הנ"ל מהווה הסכמתו מלאה ובלתי מותנית לתנאים וגם לתנאי ההסכמים בינו לבין Yango Market והמוכרים.

4.5 מרגע ביצוע פעולות על ידי המשתמש שרשומים בסעיף 4.3 לכללים הנ"ל ( אם לא כתוב אחרת) נוצרות התחייבויות הדדיות בין יאנגו לוקלב לבין המשתמש (במסגרת של ההסכם למתן שירותי הספקת הסחורה), בין המוכר לבין המשתמש ( במסגרת עסקת קנייה- מכירה בגין הסחורה).

 

5. תשלום על הזמנה

5.1. למשתמש שעשה הזמנת שירות וסחורה בפלטפורמה מתאפשרות תשלום עבור שירות וסחורה באמצעות אמצעי תשלום לא מזומנים ישר בפלטפורמה בזמן הזמנה ( לדוגמא, בכרטיס אשראי או בכל דרך אחרת שמוצעת בפלטפורמה).

5.2 התשלום מתבצע לחשבון של Yango Market שמיופה כוחו של המוכר בגין קבלת סכומים כספיים כתשלומים עבור הסחורה וזאת בגיוס גוף מוסמך לקבלת תשלומים או גוף אלקטרוני לקבלת כספים כאשר הוא מקבל תשלומים כסוכן של המוכר.

5.3 Yango Market לא מבטיח תשלום במזומנים בכל עת.

5.4 במקרים כפופים לחוק חשבונית נשלחת למייל לכתובת כפי שציין המשתמש בהזמנה.

 

6. ביטול הזמנה. החזר וויתור של המשתמש על הזמנה.

6.1 ביטול הזמנה על יד המוכר.

המוכר רשאי לבטל את ההזמנה במקרים הבאים:

-המשתמש לא שילם עבור הסחורה

-המוכר לא הצליח ליצור קשר עם המשתמש/ מקבל הסחורה על פי פרטי הקשר שנמסרו על ידי המשתמש.

- במקרים אחרים כאשר לא ביכולתו של המוכר לבצע את ההזמנה.

-המשתמש מוותר על הסחורה במקרים על פי החוק.

-המשתמש מתחמק מקבלת הסחורה.

6.2 ביטול הזמנה על יד המשתמש

6.2.1 במקרה כאשר המשתמש מעוניין לבטל את ההזמנה שנעשתה בפלטפורמה ולהחזיר את הסחורה שבהזמנה, הוא פונה למוכר הסחורה על פי פרטיו של המוכר הרשומים בפלטפורמה.

6.3 החזר כספי למשתמש עבור הסחורה מתבצע על ידי המוכר שפרטיו לידיעת המשתמש רשומים בפלטפורמה וזאת על בסיס ובהתאם לסדר ולמועד הרשומים בחוק.

 

7 שירותי משלוח סחורה

7.1 עלות השירות עבור כל הזמנה נקבעת בהתאם למחירים הרשומים במועד ההזמנה בפלטפורמה. מועד המשלוח מצוין בפלטפורמה בזמן ההזמנה. Yango Market רשאי לשנות מחירים הרשומים בעמוד המוצר במעמד צד אחד.

7.2 לסילוק כל ספק, המשתמש מאשר כי לא Yango Market ולא צד שלישי מטעמו שגויס למתן שירות (קבלן משנה) אינם מוכרי סחורה אלא אם צוין אחרת בצורה ברורה בהזמנה.

7.3 המשתמש חייב לשלם עבור השירות כפי שזה צוין בכללים הנ"ל.

7.4 Yango Market לא אחראי על אי ביצוע או ביצוע לא ראוי של התחייבויות במסגרת מתן שירות בכל מקרים כדלקמן:

- אם זה נובע מהפרת הכללים על ידי המשתמש,

-במקרה של ההדרות המשתמש ( המקבל שצוין על ידי המשתמש) בכתובת המשלוח במועד המוסכם על ידי המשתמש/ המקבל),

- לא ניתן לצור קשר עם המשתמש ( המקבל) על פי פרטי הקשר שבהזמנה לצורך קביעת מועד המשלוח ובירור פרטים נוספים.

- אם זה נובע מנסיבות כוח עליון : אסוני טבע, השתקת תחבורה, סחפי שלג,

-המשלוח נלקח אטום.

- המשתמש לא ביצע פעולות אחרות נוספות שנדרשות לקבלת הסחורה במקום מסירת הסחורה בהתאם לתנאי הספקת סכורה שקבועים בפלטפורמה לדרכים מיוחדות להספקת הסחורה.

 

8. שונות

8.1 המשתמש מאשר כי הוא בעל יכולת וגילו מתאים על פי החוק לביצוע עסקאות רשומות לעיל בכללים הנ"ל.

8.2 במקרה אם Yango Market מגלה הפרת הכללים על ידי המשתמש ו/או פעולות לא ראויות שביצע המשתמש במסגרת פעילות שוטפת, Yango Market שומר לעצמו את הזכות להפסיק השתתפות של המשתמש בפעילות ו/או לבטל הזמנות של המשתמש בפלטפורמה. Yango Market קובע באופן עצמאי דרכים ובסיסים להגדרת פעולות של המשתמש כפסולות ו/או מפרות את הכללים הנ"ל ורשאי לא לגלות את הרשום לעיל לצד שלישי.

8.4 Yango Market לא אחראי על:

8.4.1 שיבושים זמניים והפסקות בתפקוד של הפלטפורמה ואובדן מידע כתוצאה מכך וכמו כן בטיחות המידע, אמיתות ועדכנות של העברתו והספקתו של המידע.

8.4.2 אמינות, איכות ומהירות בתפקוד של הפלטפורמה וגם על בטיחות המידע שנוצר, התקבל והשתמש על ידי המשתמש.

8.5. החוזה נערך באנגלית ובעברית. בכל מקרה של אי התאמה, הנוסח העברי יגבר.

 

הגרסה הקודמת של המסמך: https://yandex.com/legal/yangomarket_termsofuse/15122021